Auditori de l’Escola Municipal de Música – 20 h
L’Escola Municipal de Música organitza el tradicional concert de Festa Major a l’auditori de l’Escola. És un concert de música de cambra protagonitzat per l’alumnat més avançat del centre, amb un repertori variat.